Suplimente pline de vitamina D. 10 alimente care o contin: beneficii, efecte și avantaje

Suplimente pline de vitamina C. Ce alimente trebuie sa consumi?
Suplimente pline de vitamina C. Ce alimente trebuie sa consumi?

Alimentatia e cu atat mai importanta in aceste vremuri. Ce ar trebui sa consumi si care sunt alimentele care te ajuta sa-ti iei doza zilnica de vitamina C? Ai mai jos lista cu lucrurile pe care trebuie sa le introduci in meniul tau zilnic.

Alimente bogate in vitamina C

Vitamina C este un nutrient esential cerut de organism pentru dezvoltarea si mentenanta tesuturilor. De asemenea, ajuta vasele de sange si cartilajele, dar este necesar si pentru crearea ATP – acidul adenozintrifosforic, dopamina, hormoni peptidici si tirozina. Legumele cu frunze de verde inchis sunt recomandate de medici si sunt si usor de introdus in meniul tau la orice masa. Poti sa alegi la micul dejun un sandwich care sa contina printre alte ingrediente si cateva bucati de salata sa spanac proaspat. Daca preferi totusi ceva dulce sau mai usor la micul dejun, poti sa alegi ovaz cu lapte sau un iaurt cu cereale fara zaharuri.

La pranz poti consuma aproape orice alaturi de o salata mare si delicioasa, iar la cina multa lume prefera sa mearga pe un preparat mai usor precum o gustare cu cateva frunze de salata, spanac, cateva rosii si putine fasii de parmezan. Vitamina C te ajuta si sa scapi de jumatate de kilogram in plus, daca simti ca vrei sa faci o schimbare micuta in viitorul apropiat. Un studiu condus de Dr. Turner arata ca vitamina C ajuta la o masa mai buna de functionare a sistemului digestiv si la o ardere mai eficienta a grasimilor. “Este o vitamina comuna, dar nu realizam ce rol important joaca in reglarea nivelului de zahar din sange”, spune dr. Natasha Turner. Trebuie doar sa consumi zilnic doza de 1.000 de mg de vitamina C, pret de sase saptamani.

Ce alimente trebuie sa consumi mai des?

  • Ardei grasi
  • Kiwi
  • Broccoli
  • Fructe de padure
  • Citrice
  • Rosii
  • Mazăre

    Papaya